دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کتاب "سناریوپردازی آینده‌های تبلیغ دین در ایران "

حوزه/ کتاب "سناریوپردازی آینده‌های تبلیغ دین در ایران" به همت پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب "سناریوپردازی آینده‌های تبلیغ دین در ایران " اثر احمد کوهی به همت پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام و توسط انتشارات پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام در ۵۷۶ صفحه با چاپ رسید.

این پژوهش،‌ پس از مرور کلان‌روندهای جهانی، پیامدهای روندهای آینده دینداری و روندهای آینده ارتباطات و رسانه‌ها، با روش تحلیل روند، عوامل کلیدی مؤثر بر آینده تبلیغ دین را بررسی کرده است و بر اساس این مطالعه، تبلیغ دین در آینده کارِ دشوارتری خواهد شد؛ چرا که نقش عموم مردم در آن بیشتر می‌شود و سازمان‌ها و نهادهای دولتی با چالشِ نقش مواجه خواهند شد.

نویسنده در اثر خود تلاش می‌کند به وصف و تحلیل آینده‌های پیش‌روی تبلیغ دین ایران در دهه آینده و در ادامه توسعه و پردازش سناریوهای آینده تبلیغ دین در ایران و پیشنهاد راهبردهای اختصاصی و پابرجا برای سناریوها بپردازد.

کتاب «سناریوپردازی آینده‌های تبلیغ دین در ایران» در پنج فصل کلیات تحقیق، مرور ادبیات و پیشینه تحقیق، روش تحقیق، تجزیه و تحلیل داده‌ها و نتیجه‌گیری و پیشنهادها تدوین شده است و مطالعه آن به مبلغان علوم دینی و علاقه‌مندان این عرصه توصیه می‌شود.

این اثر از فروشگاه اینترنتی پژوهشکده به نشانی http://pbshop.ir قابل تهیه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha