جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: نیروهای مسلح ایران در نهایت آمادگی قرار دارند و هرگونه تجاوز و تعدی به مرزهای خود را با شدیدترین وجه ممکن پاسخ خواهد داد و این مهم را دشمنان به خوبی دریافته‌اند.

حجت الاسلام سید موسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان ضمن تبریک عملیات موفقیت آمیز وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: بیش از ۷۵ سال از عمر منحوس رژیم جعلی اسرائیل در منطقه خاورمیانه می‌گذرد و در این مدت ایران تنها کشور اسلامی بوده که در عمل در مقابل جنایات صهیونیست‌ها ایستاده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: حجم آتش و موشک بارانی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر سر رژیم صهیونیستی فرود آمد در تاریخ جنگ‌های جهان بی‌نظیر بود و همین امر باعث ترس و درهم پاشیدن شالوده کشورهای استکباری به ویژه رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل گردید.

استاد حوزه علمیه کردستان، با تأکید بر اینکه نیروهای دفاعی ایران آماده پاسخگویی به هرگونه تجاوز به مرزهای این کشور هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران در نهایت آمادگی قرار دارند و هرگونه تجاوز و تعدی به مرزهای خود را با شدیدترین وجه ممکن پاسخ خواهد داد و این مهم را دشمنان به خوبی دریافته‌اند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز می‌داند که توان و نیروی مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، بنابراین به دنبال ایجاد یک جنگ ترکیبی به همراه دیگر دوستان و هم پیمانان خویش می‌باشد به گونه‌ای که در روزهای اخیر یک جنگ رسانه‌ای بزرگ علیه ایران اسلامی به راه انداخته تا بر این شکست مذبوحانه خود سرپوش بگذارد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار یادآور شد: رژیم منحوس اسرائیل به‌خوبی پایان عمر خود را می‌بیند و مانند یک دیوانه و یک انسان مجنون تمام کشورهای منطقه را به نوعی به جنگ و خونریزی کشانده و بی‌شک این آینده کشور و کسانی است که در حال افول و از بین رفتن هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha