شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تقیانی پور

حوزه / یک کارگردان گفت: عملیات «وعده صادق» نشان داد قدرت نظامی رژیم صهیونیستی ادعای پوشالی است.

خیرالله تقیانی‌پور کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه بیان کرد: اتفاقی که جمهوری اسلامی ایران به واسطه حماسه «وعده صادق» رقم زد پیروزی برای تمام ملت ایران است. این عملیات باعث شد پوشالی بودن قدرت نظامی رژیم صهیونیستی برای همه دنیا آشکار شود.

وی افزود: عملیات «وعده صادق» یک دستاورد مهم دیگر نیز داشت آن هم اینکه تمامیت ارضی کشورمان برای تک تک ایرانیان اهمیت ویژه دارد برای همین وقتی عملیات «وعده صادق» رخ داد تمامی ملت ایران با هر گرایش و سلیقه‌ای از این عملیات حمایت کرد.

کارگردان سریال «نجلا» ادامه داد: سیلی که ایران به گوش اسرائیل زد به نوعی سیلی به آمریکا و دیگر کشورهای حامی رژیم صهیونیستی بود چون به آنها نشان دادیم هر اندازه از این رژیم جعلی حمایت صورت گیرد باز هم در مقابل غیرت و شجاعت ایرانی حرفی برای گفتن ندارند. ایران امروز همانند ایران قبل از انقلاب نیست بلکه به قدرتی تاثیرگذار در جهان تبدیل شده و به کسی اجازه دست درازی به این آب و خاک را نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: عملیات «وعده صادق» یک پیام روشن برای همه دنیا داشت آن هم اینکه کوچک‌ترین تعرض به خاک این سرزمین به شدت خواهد شد البته ذکر یک نکته بسیار ضروری است آن هم اینکه ایران حتی در حمله نیز اصول جوانمردانه را رعایت می‌کند چون در وعده صادق تلاش کرد خون هیچ بی‌گناهی ریخته نشود.

کارگردان سینما و تلویزیون در پایان اظهار کرد: «وعده صادق» را باید در قالب‌های سینمایی و تلویزیونی مورد توجه قرار دهیم البته ساخت فیلم و سریال در این رابطه باید با بهترین کیفیت ممکن باشد تا به اصل معنا ضربه وارد نکند. در ضمن کارگردانی که در این رابطه کار می‌کند باید علاقمند انقلاب باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha