شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: همگرایی معاونین پژوهش در مدارس موجب تکاپو و رشد در امر پژوهش شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر امروز در جلسه معاونین پژوهش مدارس استان کردستان در سخنانی اظهار داشت: یکی از مسائلی که در بحث تحقیق و پژوهش باید انجام شود، این است که باید ذهنیت طلاب را از دشوار بودن امر تحقیق و پژوهش دور کنیم و نقش پژوهش و تحقیق را برای طلبه ها تبیین و طلاب را به سمت پژوهش سوق دهیم و اعتماد به نفس طلبه‌ها را افزایش دهیم.

مدیر حوزه علمیه کردستان با اشاره به ایجاد انگیزه و نشاط در امر تحقیق و پژوهش گفت: یکی از کارهای خوبی که در مدارس عملیه استان کردستان انجام شده، چاپ مجلات علمی و پژوهشی می باشد که طلاب انگیزه بیشتری برای امر تحقیق و برای چاپ در مجلات پیدا کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر در ادامه افزود: برگزاری مسابقات مقاله نویسی در سطح استانی و شهرستانی و تجلیل از مقالات برتر موجب افزایش انگیزه در میان طلاب می شود.

وی در بحث چاپ مجلات علمی گفت: مقالات علمی ارائه شده توسط طلاب باید دارای محتوا و بعد از ارزیابی دقیق چاپ گردد.

مدیر حوزه علمیه کردستان در پایان سخنان خود اظهار کرد: برگزاری جلسات کرسی آزاد اندیشی و کارهای خلاقانه و نو آورانه و ...در مدارس می تواند عامل ایجاد نشاط و انگیزه در میان طلاب باشد.

گفتنی است: در پایان این نشست، هر یک از معاونین مدارس علمیه استان کردستان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در امر پژوهش پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha