جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تصریح کرد: از جمله مهم ترین اهداف دشمن در عرصه جنگ نرم، تضعیف بنیان خانواده ایرانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار طی سخنانی در نشست آموزش اخلاق مدیران استان ایلام با بیان اینکه در زمینه کاری که در حوزه حجاب و عفاف آغاز شده، همراهی مردم در این حوزه لازم است، ابراز داشت: ضرورت دارد همه دستگاه‌های تأثیرگذار هم‌چون مدارس و دانشگاه‌ها کار را شروع کنند و حجابی که اسلام بر آن دستور داده است رعایت شود، صدا و سیما به این موضوع بیشتر بپردازد و اصحاب رسانه در آگاه‌سازی جامعه نیز کمک کنند.

وی افزود: جاهایی که در آن‌ها ناهنجاری صورت می‌گیرد قابل کنترل هستند، تذکر دادن را نیز باید داشته باشیم، ما در برابر آمریکا و گروه‌های ضد انقلاب با قدرت ایستاده‌ایم اما در برابر کسانی که مسئله حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند نباید شاهد تمسخر به ارزش‌های دینی و شهدا باشیم.

امام‌ جمعه ایلام همچنین با بیان اینکه عفاف و حجاب یک ارزش تلقی می‌شود، گفت: دشمن بر روی لباس و سبک زندگی مردم جامعه ما بسیار سرمایه‌گذاری کرده است و از این طریق می‌خواهد بنیان خانواده و ارزش‌های دینی را متزلزل و جامعه ما را به سمت فساد و بی بند و باری ‌بکشانند.

وی اضافه کرد: از وزارت کشور و فراجا که در موضوع حجاب و عفاف بسیار خوب پای‌کار آمدند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha