شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نشست اخلاقی - اصفهان

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان به تشریح برنامه‌های این معاونت پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، ملیحه فلاحیان بیشه، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در راستای گسترش معارف اهل بیت علیهم السلام و با تأکید بر اخلاق و تهذیب در بین طلاب خواهر، بیش از ۷۰۰ جلسه اخلاق فرهنگی در طول شش ماهه اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ برگزار کرده است.

وی در ادامه گفت: این جلسات اخلاقی در ۴۸ مدرسه علمیه استان و با حضور کلیه طلاب در حال تحصیل در موضوعات اخلاق فردی، اخلاق اجتماعی، اخلاق در خانواده، تهذیب نفس، اخلاق قرآنی و سبک زندگی طلبگی و ...برگزار شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان افزود: لازم به ذکر است که جلسات اخلاق فرهنگی در محضر اساتید متخلق و برجسته حوزوی به صورت هفتگی و در طول سال توسط کلیه مدارس علمیه خواهران اجرا می‌ گردد.

فلاحیان بیشه در ادامه به برگزاری جلسات مجازی اخلاق به صورت آفلاین و آنلاین اشاره کرد و گفت: این جلسات نیز در راستای برنامه‌های تربیتی، تهذیبی و فرهنگی حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود و مورد استقبال طلاب قرار گرفته است.

وی در پایان، بر اهمیت ارتقاء طلاب در ساحت تهذیب و تربیت تأکید کرد و گفت: حوزه علمیه خواهران همواره در تلاش است تا با برگزاری برنامه‌های مختلف، زمینه را برای رشد اخلاقی و تهذیبی طلاب فراهم کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha