جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تصاویر/ سومین همایش «خاطره گویی کارمندان ایثارگر» مرکز مدیریت

با شهید علی چیت ساز عقد اخوت خواندم و با او شوخی می کردم شما می خواهی من را شهید کنید اما من شهید نمی شوم، هر شب او را یاد می کنم و امید شفاعت در قیامت را دارم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حمیدملکی، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در قم شامگاه دوشنبه سوم اردیبهشت طی سخنانی در سومین خاطره گویی کارکنان ایثارگر مرکز مدیریت که در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد با بیان اینکه شهدا مخلصانه برای دفاع از وطن و مقدسات به دل دشمن می‌زدند، اظهارکرد: شهدا ابتدا از سیم خاردار نفس خودشان عبور کرده بودند.

وی با بیان خاطره ای از حضور خود در دفاع مقدس، اظهار داشت: با شهید علی چیت ساز عقد اخوت خواندم و با او شوخی می کردم شما می خواهی من را شهید کنید اما من شهید نمی شوم، هر شب او را یاد می کنم و امید شفاعت در قیامت را دارم.

وی افزود: برای عملیاتی به همراه ایشان به منطقه دشمن بعثی زدیم او همیشه می گفت کسی می تواند از سیم خار دارهای دشمن عبور کند که ابتدا از سیم خاردارهای نفسش عبور کرده باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی ادامه داد: این شهید از اینکه شجاعتش روزی بازگو شود ابا داشت که شاید بوی ریا به خود بگیرد، شهدا مخلصانه برای دفاع از وطن و مقدسات به دل دشمن می‌زدند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha