یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1153234
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
شعر زنجان

حوزه/ محفل شعر ترکی آذری با عنوان ویژه برنامه ارادت رضوی در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، محفل شعر ترکی آذری با عنوان ویژه برنامه ارادت رضوی در زنجان برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: اصغر حاج علی اکبری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت عنوان کرد: محفل شعر ترکی آذری ارادت رضوی از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری، 23 اردیبهشت ماه در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می شود.

این محفل با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و با حضور شاعران آیینی اجرا می شود و کتابت احادیث رضوی در حاشیه این جشنواره پیش بینی شده است.

حاج علی اکبری اضافه کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، عهده دار جشن‌های مردمی دهه کرامت در استان است که به صورت مردمی و در راستای افزایش نشاط اجتماعی برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برپایی جشن های مردمی در روستاها و شهرها، برگزاری جشن تکلیف، همکاری با کاروان زیر سایه خورشید، همکاری در برگزاری جشن های مردمی، برپایی محافل انس با قرآن، مشارکت در جشن های بقاع متبرکه، برگزاری مراسم جشن در مساجد مزین به نام امام رضا، پخش صلوات خاصه، برگزاری جشن مادران و دختران با همکاری هیئت بنت الهدی، از برنامه‌های این دهه در استان زنجان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha