یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
غرب

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: خیزش انسان دوستانه دانشجویان اروپایی و آمریکایی در غرب از برکات جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، دانشجویان و جامعه دانشگاهی لرستان امروز با تجمع، حمایت خود را از دانشجویان آمریکایی معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در این تجمع با بیان اینکه مقاومت همواره پیروز است افزود: امروز ایستادگی جبهه مقاومت در برابر ظالمان به عنوان الگویی برای همه آزادی خواهان و آزادگان جهان تبدیل شده است.

وی بیان داشت: خیزش انسان دوستانه دانشجویان اروپایی و آمریکایی و بیداری جوانان در غرب از برکات مقاومت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی اروپا را به اظهار عجز و ناتوانی خود معترف کرده است، افزود: آنها که در سازمان ملل ادعای گفتمان دارند چرا با تیغ و درفش با کسانی که نگران مظلومیت مردم فلسطین هستند، برخورد می‌کنند؟

یاوری گفت: امرور همه آزادگان جهان در برابر این همه ظلم و جنایت رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل به ستوه آمده و حامی مظلومان جهان هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما دانشگاهیان تا پای جان پشتیبان مقاومت هستیم و تا پیروزی قدس شریف از مردان، زنان و کودکان مظلوم غزه و جهان حمایت خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha