پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حسین آبادی

حوزه/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به هم‌افزایی و هماهنگی مسجد مقدس جمکران با حرم مطهر بانوی کرامت برای اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت: یکی از اقدامات پشتیبانی مسجد مقدس جمکران برای جشن‌های دهه کرامت تهیه محل‌های پذیرایی و اسکان زائران کریمه اهل‌بیت (س) است که به‌صورت گروهی و فردی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ یاسین حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران بر اساس چارچوب محتوایی دهه کرامت برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و معارفی برنامه‌ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران به‌صورت هم‌افزا و هماهنگ با حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) در دهه کرامت عمل خواهد کرد گفت: مسجد مقدس جمکران اعلام آمادی خود را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و محتوایی با محوریت شعار «با شما سربلندیم» اعلام می‌کند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: یکی از اقدامات پشتیبانی مسجد مقدس جمکران برای جشن‌های دهه کرامت تهیه محل‌های پذیرایی و اسکان زائران کریمه اهل‌بیت (س) است که به‌صورت گروهی و فردی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: اسکان خانواده‌هایی که برای شرکت دخترانشان در جشن روز دختر در شهر مقدس قم حضور می‌یابند و همچنین دخترانی که به‌صورت فردی و گروهی به شهر مقدس قم سفر می‌کنند رد مسجد مقدس جمکران انجام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha