شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تصاویر/ جلسه اخلاق آیت الله دری نجف آبادی در جمع طلاب نجف آباد

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک تصریح کرد: حقیقتاً مهم ترین سلاح نیروهای مسلح کشورمان، انگیزه دینی و انقلابی آنهاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در جلسه ای با حضور جمعی از کارکنان عقیدتی- سیاسی نیروهای مسلح استان مرکزی ابراز داشت: سلاح اثرگذار نیروهای مسلح، انگیزه‌های دینی و معنوی و انقلابی آن هاست که قوی ترین سلاح هم به شمار می رود.

وی با بیان این که امنیت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه قدرت و سلامت نیروهای مسلح کشور عزیزمان است، افزود: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حوزه‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی در منطقه درخشان است.

امام جمعه اراک، خودسازی نیروهای مسلح را موجب تداوم شاخصه هایی همچون اخلاق مداری و صداقت در زمان دشواری‌ها دانست و گفت:برخی اقشار جامعه مانند نیروهای مسلح، معلمان، اساتید دانشگاه و علمای دینی باید در شب زنده داری، ایثار و فداکاری پیش قدم دیگر افراد جامعه باشند.

وی با تاکید بر لزوم شناخت نقاط قوت و ضعف دشمنانی نظیر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید نسبت به تمام نقاط ضعف دشمن، محل موشک‌ها، شناسایی نقاط حساس و پایگاه‌ها آگاهی داشته باشد تا در زمان مناسب دشمن را غافلگیر کرد.

آیت الله دری نجف آبادی، آمادگی نیروهای نظامی و تجهیزات تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و متحدانش در منطقه را در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار مهم برشمرد و افزود: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی به آمادگی روزافزون نیاز دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha