شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
آیت الله غریفی - بحرین

حوزه/ آیت الله سید عبد الله غریفی یکی از علمای بحرین، خواستار آزادی تمامی زندانیان شد تا خیر و خوبی تمامی ملت را شامل شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبد الله غریفی یکی از علمای بحرین طی سخنانی در مسجد امام صادق (علیه السلام) در منطقه قفول منامه، خواستار آزادی تمامی زندانیان شد تا خیر و خوبی تمامی ملت را شامل شود.

ایشان با بیان اینکه با فرا رسیدن عید سعید فطر، آزادی شمار زیادی از زندانیان انجام گرفت که موجی از شادی و نشاط را در کشور ایجاد کرد و آرزوی تعدادی از پدران، مادران، همسران، برادران و خواهران برآورده شد، گفت: درخواست صادقانه این است که زندان ها از زندانیان خالی شوند.

آیت الله غریفی ادامه داد: هنوز ناله های مادران، غم های پدران، گریه های همسران و آه و افسوس فرزندان وجود دارد و آن ها مانند بقیه مردم جشن نگرفتند،ما می‌خواهیم شادی همه مردم این کشور را فراگیرد و این خیر و خوبی شامل همه ملّت بحرین شود.

ایشان تصریح کرد: آزادی همه زندانیان زمانی که اراده‌ها به هم نزدیک می‌شوند، بحران‌ها و مشکلات پایان می‌یابد، کار سختی نیست و همه اوضاع تا زمانی که نیاز به حل و فصل دارند، حل و فصل می‌شود. وطن ها زمانی ساخته می شوند که نیت ها و و تصمیم ها درست باشند.

این عالم بحرینی خواستار به کارگیری تمامی پتانسیل ها در خدمت به این کشور از طریق استمرار آزادی زندانیان شد و به توجه به پتانسیل هایی که بدون استفاده در زندان مانده اند، دعوت کرد.

آیت الله غریفی از هر گامی در جهت استفاده از توانمندی های زندانیان آزاد شده قدردانی کرد و گفت: کشور نیاز مبرمی به بهره برداری از این توانمندی ها و شایستگی ها دارد تا توانمندی ها و شایستگی های بلا استفاده، انباشته نشود و همین امر بحران بیکاری را در این کشور افزایش می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha