شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
شیخ محمد صنقور

حوزه/ شیخ محمد صنقور، از مقامات بحرینی خواست تا آخرین مرحله آزادی را با بازگرداندن افراد مشمول این آزادسازی ها به مشاغل آنها به اتمام برسانند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد صنقور خطیب جمعه در خطبه های نماز جمعه بحرین در مسجد امام صادق (علیه السلام) در شهرک الدراز در غرب منامه، از مقامات ذیربط خواست تا آخرین مرحله آزادی را با بازگرداندن افراد مشمول این آزادسازی ها به مشاغل آنها به اتمام برسانند، زیرا برخی از آنها در برخی وزارتخانه ها و شرکت ها مشغول به کار بودند.

شیخ صنقور بر لزوم ایجاد مشاغل مناسب برای بقیه آزاد شدگان تأکید کرد و بار دیگر درخواست خود را مبنی بر بسته شدن پرونده زندانیان و آزادی بقیه آنها مطرح کرد.

وی اشاره کرد: تکمیل این اقدام، آثار مثبتی خواهد داشت که به نفع ثبات کشور و جایگاه آن در مجامع بین المللی خواهد بود.

خطیب جمعه بحرین بر لزوم جدیت در رسیدگی به موضوع بیکاری و موضوع پایین بودن دستمزدها، اهمیت دادن به این دو موضوع، پایان دادن به معضل کارگران خارجی، فعال کردن شعار شهروند انتخاب اول و تبدیل آن به یک قانون الزام‌آور تأکید کرد.

شیخ صنقور یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای طوفان الاقصی را بیداری در میان ملّت های غرب دانست که رسانه‌های غربی با توانمندی‌های عظیم و حیله‌گر خود، دهه‌ها در گمراه کردن آن‌ها تلاش کردند.

این روحانی بحرینی تصریح کرد: طوفان الاقصی و جنگ جنون آمیز علیه مردم غزه، چهره واقعی محافل تصمیم گیر در جهان غرب را آشکار کرد و شعارهای رنگین او در مورد آزادی ها و حمایت از حقوق بشر که به آن می بالید، چیزی جز نقابی نبود که چهره ای زشت تر از تصویر شیطان را پشت آن پنهان کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha