یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
سفره کرامت رضوی

حوزه/ مدیرکانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: در راستای طرح پویش خداقوت کارگر، دوهزار کارگر از سفره کرامت رضوی بهرمند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مهران خورده بین مقدم، مدیرکانون های خدمت رضوی استان بوشهر شامگاه یکشنبه در جمع برخی از خادمیاران گفت: مراسم «خداقوت کارگر» از ۱۰ تا ۱۵ اردیبهشت ماه با همکاری کانون ها، خادمیاران و یاوران رضوی در شهرستان های استان بوشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح پویش «خداقوت کارگر» در واقع تجلیل از مقام شامخ کارگران است بیان کرد: با توجه به دستورالعمل‌هایی که از سوی معاونت خدمات اجتماعی به مدیران استان‌ها ابلاغ شد، ما هم مثل سایر استان‌ها این کار پسندیده و خداپسندانه را در سطح شهرستان‌های استان انجام دادیم. ودراین طرح دو هزار نفر کارگر از سفره کرامت رضوی بانام آقا علی ابن موسی الرضا بهره مند شدند.

مدیرکانون های خدمت رضوی استان بوشهر تشریح کرد: درهمین راستا تعداد ۶هزار پرس غذای گرم در قالب سفره‌های کرامت رضوی برای کارگران و خانواده‌های ایشان گسترانیده شد و برای عده ای از کارگران، که در عرصه کار و کارگری تلاش می کنند با بسته بندی غذا با نام امام رضا(ع) و بسته های تبرکی آستان قدس درب منازل به آنان ارائه گردید همچنین در بعضی از شهرستان ها با اهدای جوایز و تبرکات رضوی از کارگران تجلیل به عمل آمد.

وی در ادامه با اشاره به دو مقوله سپاس معلم و خداقوت کارگر گفت: خادمیاران و یاوران رضوی ضمن دیدار با خانواده های شهدای کارگر و معلم با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، قبور مطهر شهدا ی کار و کارگر و معلم را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha