یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تجلیل از مفاخر قرآنی اردبیل

 حوزه/ امیر رجبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ما به تجلیل از بزرگان نیازمندیم و مفاخر نیازی به تجلیل ندارند. زیرا ملتی که قدر و ارزش بزرگان خود را نداند، پیشرفت نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، امیر رجبی در آئین تقدیر از مفاخر قرآنی استان اردبیل با محوریت تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین جمال تعدیلی مفسر قرآن کریم که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی جهاد دانشگاهی اردبیل و به همت معاونت فرهنگی این نهاد انقلابی برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت تمدن در قدرشناسی از بزرگان است.

امیر رجبی تصریح کرد: ما به تجلیل از بزرگان نیازمندیم و مفاخر نیازی به تجلیل ندارند. زیرا ملتی که قدر و ارزش بزرگان خود را نداند، پیشرفت نمی کند.

وی ادامه داد: در بحث چاپ کتاب و مکتوب شدن جلسات تفسیر استاد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تمام توان در خدمت این بزرگوار است و ما قول مساعد و حمایت لازم خود را اعلام می کنیم.

در خاتمه این مراسم با اهداء الواح سپاس و هدایایی توسط جهاد دانشگاهی، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی ، معاونت فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی و سایر دستگاه های اجرایی از مقام استاد شیخ جمال تعدیلی تجلیل و تکریم شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha