دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
اهدای جهیزیه

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در راستای تحکیم و تقویت بنیان خانواده، ۷۴۱ سری جهیزیه در سال گذشته به نوعروسان مددجو تحت حمایت اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پرداخت کمک هزینه ازدواج، فقرزدایی و تثبیت زندگی زناشویی یکی از محورهای اصلی مورد نظر این نهاد است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه با اشاره به خدمات امداد در بخش ازدواج به جامعه هدف، گفت: پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به فرزندان پسر، یکی از بخش‌های مهم حوزه حمایتی این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۷۴۱ سری جهیزیه جمعا به ارزش ۲۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تامین و بین جوانان تحت حمایت این نهاد با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده توزیع شده است.

روشن ارزش هر سری جهیزیه را بیش از ۴۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ترویج ازدواج بهنگام، آگاهانه و آسان بین جوانان و زنان سرپرست خانوار، تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از شیوع آسیب‌های فردی اجتماعی و آسایش و سلامت کانون خانواده از جمله اهداف و رویکردهای امر ازدواج آسان در کمیته امداد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha