دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/ دیدار خادمیاران رضوی گناوه با امام جمعه

حوزه/ امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: محبت ایرانیان به اهل بیت علیه السلام بی‌نظیر بوده و تاریخ گواه این موضوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان گناوه امروز با امام جمعه دیدار کردند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه در این نشست ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت آغاز دهه کرامت بیان داشت: شهرستان گناوه یک شهر ولایی و اهل بیتی است و گواه این موضوع اذعان اکثر مداحان و سخنرانان مطرحی است که به شهرستان گناوه دعوت می‌شوند و این مورد از نعمت‌های الهی است، چرا که خود ائمه علیه السلام نیز می‌گویند: شیعیان ما خلق شده از زیادی گل ما و سرشت ما هستند.

وی افزود: چنانچه حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام در کتاب نهج البلاغه می‌فرمایند: ما دست پرورده خالق هستیم و مردم بعد از این دست پرورده ما هستند.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان داشت: به برکت وجود امام رضا علیه السلام و تلاش‌های شما عزیزان حال و هوای شهر ما و کشور ما در دهه کرامت عوض می‌شود لذا شایسته است بنده از تک تک خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان تقدیر و تشکر ویژه نمایم.

وی با ذکر فضائل امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه داد: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در مورد دو تن از فرزندان خویش از لفظ (بضعه) استفاده کرده است، یکی حضرت زهرا سلام الله علیها و دیگری امام رضا علیه السلام.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: محبت ایرانیان به اهل بیت علیه السلام بی‌نظیر بوده و تاریخ گواه این موضوع است.

وی گفت: این ایام، ایام بسیار خوب و فرصتی بسیار مناسب است که امسال نیز نظیر سال‌های قبل برنامه‌های خوب و ارزشمندی اجرا شود و شهرمان را معطر به عطر امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها کنیم.

حجت الاسلام رکنی حسینی خاطرنشان کرد: یکی از سفارشات و توصیه های قرآن کریم تعظیم شعائر الهی )نشانه و علامت دین) است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha