دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
زاهددوست

حوزه/ حجت‌الاسلام زاهددوست گفت: لازم است از طرح نور حمایت شود و همه دستگاه‌ها در کنار نیروی انتظامی باشند و این طرح ارزشمند به صورت محله به محله اجرا شود.

به گزارس خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج صبح امروز به اتفاق رئیس اداره تبلیغات اسلامی و اعضای شورای تبلیغ شهرستان با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان از اقدامات ارزنده فراجا در راستای برقراری امنیت اخلاقی و اجرای طرح نور تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام زاهددوست در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های مخلصانه فرماندهی انتظامی شهرستان و همکاران این مجموعه و همچنین همکاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: از فرماندهی انتظامی و همه افرادی که در اجرای طرح نور فعالیت دارند تقدیر می‌کنیم و از دستگاه قضا درخواست داریم با متخلفان بدون مماشات برخورد شود.

امام جمعه خورموج افزود: لازم است از طرح نور حمایت شود و همه دستگاه‌ها در کنار نیروی انتظامی باشند و این طرح ارزشمند به صورت محله به محله اجرا شود.

وی ادامه داد: تمام قوانینی که در غرب وضع می‌شود، همه در راستای اجحاف و نادیده گرفتن حقوق زنان بوده و افزایش ۵۰ درصدی خودکشی در زنان آمریکایی دلیل روشنی بر این ادعاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha