دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: به مناسبت دهه کرامت، ۱۶ دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید و بیش از ۷۰۰ برنامه در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت، ۱۶ دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید و بیش از ۷۰۰ برنامه در این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف استانی و کشوری جهت برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه کرامت و خجسته میلاد حضرت معصومه(س) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، افزود: جلسات متعددی به صورت حضوری و یا ویدئو کنفرانس برای برنامه ریزی گرامیداشت این دهه مبارک تشکیل شده است.

حجت الاسلام اسکندری، با بیان اینکه در جلسات استانی، اعضای این ستاد برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در طول دهه کرامت پیش بینی کرده‌اند، گفت: اجتماع بزرگ دختران همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در مصلای تبریز یکی از این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، تجلیل از پیرغلامان، تجلیل از علما، برگزاری جشن تکلیف دختران، برپایی جشن‌های خیابانی، برگزاری دوره‌های سبک زندگی رضوی و تکریم از دختران شهدا از دیگر برنامه‌های شاخص دهه کرامت در استان خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، از اجرای برنامه‌های کاروان شادی نسیم کرامت در محیط پیرامونی بقاع متبرکه استان خبر داد و ابراز کرد: برگزاری همایش‌های ویژه بزرگداشت امامزادگان در سطح استان از برنامه‌های پیش بینی شده به همین مناسبت است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha