چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
سید علیرضا آرامی - گرمسار

حوزه/ حجت الاسلام آرامی با بیان اینکه خدمت به حجاج سعادت بزرگی است، گفت: باید جوانان را تشویق کرد تا به عرصه حج و زیارت ورود کنند، در زمینه اعزام روحانیان معین همراه کاروان ها مباحثی مانند اطلاع رسانی و ایجاد انگیزه و سیاست‌های حج و زیارت اهمیت دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی، در دیدار با کارگزاران حج و مدیرکل حج و زیارت استان سمنان اظهار داشت: حج نماد معنویت است، امسال شاهد هستیم که حج تمتع به واسطه شرایط منطقه، شرایط خاص و ویژه ای دارد.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه اختصاص یک کاروان به شهرستان گرمسار جای قدردانی دارد، کار شما کارگزاران و خادمان به حجاج ارزشمند است، تصریح کرد: کار شما هم زیارت و هم تسهیل زیارت مردم و خدمت به زائران بیت الله الحرام است و از اجر معنوی خاصی برخوردار است، خدمت به زائران خدا نزد خدا اجر بزرگی دارد.
 
وی با بیان اینکه خدمت به حجاج سعادت بزرگی است، افزود: باید جوانان را تشویق کرد تا به عرصه حج و زیارت ورود کنند، در زمینه اعزام روحانیان معین همراه کاروان ها مباحثی مانند اطلاع رسانی و ایجاد انگیزه و سیاست‌های حج و زیارت اهمیت دارد.

حجت الاسلام آرامی با بیان اینکه ایجاد انگیزه در بین روحانیان اعزامی بسیار خوب است تا افراد به کمک حجاج بیایند، خاطرنشان کرد: اعزام روحانیان در کاروان‌ها به واسطه اینکه کشوری دنبال می شود، بسیار متقاضی دارد و امیدواریم که امسال حجاج استان سمنان و کشورمان به سلامت به حج بروند و بازگردند. شرایط برای اعزام حجاج به خوبی فراهم شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha