شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
موسی پور

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این که خون شهید راهگشا و جهالت زداست، فقط مختص کشور ایران و انقلاب اسلامی نیست چرا که هم اکنون شاهد هستیم که خون شهدای غزه در عالم غوغا به پا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز در جمع کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران با شگفتی های فراوان همراه است از جمله این شگفتی ها فروپاشی حکومتی بود که حامیانش بلوک شرق و غرب بودند.

وی افزود: تصور نمی‌شد رژیم پهلوی که تمامی ابزارهای قدرت را در اختیار دارد فرو بریزد اما به فرموده مقام معظم رهبری "دنیا قطب جدیدی پیدا کرد".

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: قطب جدید ایجاد شده بین دو قدرت شرق و غرب، ایران با محوریت اسلام بود و رمز موفقیت و پیروزی این کشور شهادت و روحیه شهادت طلبی بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور بیان کرد: آنچه باعث فروپاشی رژیم ۲۵۰۰ ساله شد روحیه جوانانی بود که از مرگ هراسی نداشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: این که خون شهید راهگشا و جهالت زداست فقط مختص کشور ایران و انقلاب اسلامی نیست چرا که هم اکنون شاهد هستیم که خون شهدای غزه در عالم غوغا به پا کرده است.

وی با بیان اینکه موفق ترین تجّار شهدا هستند، اضافه کرد: به چشم برهم زدنی این عمر میگذرد و همگان ترک دنیا خواهیم کرد و چه خوب تجارتی است معاوضه عمر و دنیا با حیات جاودانه اخروی.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به آیه شریفه «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً » خاطرنشان کرد: شهدا زندگان واقعی هستند و به جامعه روح می بخشند و وظیفه ما ادامه مسیر شهدا و یاد آنان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha