یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی

مردم و مسئولين در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن، با اتحاد، همدلي و انسجام، ميثاقي دوباره، در برابر نقشه‌هاي شوم دشمنان با امام و رهبر خود خواهند بست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن رباني، در بیانیه‌ای با گرامیداشت بيست و دوم بهمن‌ماه، سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران یادآورشده است: در 22 بهمن اقشار مختلف جامعه خصوصا طلاب، روحانيون و اساتيد حوزه‌هاي علميه با حضور گسترده در راهپيمايي بزرگ اين روز، بار ديگر همّت و اراده‌ آهنين خود را در حراست از عزّت و استقلال كشور در برابر نقشه‌هاي شوم دشمنان به جهانيان نشان خواهند داد.

رئيس مركز خدمات حوزه‌هاي علميه خاطرنشان کرد: بي‌شك، پيروزي عظيم ملت شريف ايران اسلامي، در روز بيست و دوم بهمن ماه سال 57، نشان از اقتدار و بصيرت مردمي دارد كه با استعانت از پروردگار متعال و رهبري امام خميني(رحمه الله عليه) ، پشت ابرقدرت‌هاي شرق و غرب را بر خاك نشاند و تجلي قدرتِ حق بر باطل را بر جهانيان آشكار ساخت.

وی تصریح کرد: با پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، دريچه‌هاي نور و اميد به روي ملل ستم ديده جهان گشوده و روحي تازه در كالبد مستضعفان جهان دميده شد.

حجت الاسلام و المسلمين رباني ادامه داد: امروز باید با حضور خود درعرصه‌هاي مختلف ديني، سياسي، علمي و فرهنگي نسبت به صيانت از اين دستاورد بزرگ، گامي مثبت برداشته و با الهام از آموزه‌هاي ديني و اقتدا به سرور آزادگان، قدرت بي منتهاي الهي را به رخ مستكبران و زورگويان جهان كشيده و عزم راسخ خود را در دفاع از استقلال و حقوق حقه اين ملت بزرگ اعلام داريم.

وی یادآور شد: مرکز خدمات حوزه های علمیه، از اقشار مختلف جامعه خصوصا طلاب، روحانيون و اساتيد حوزه‌هاي علميه، دعوت مي نمايد تا همگام و همراه با ملت بيدار و آگاه، در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن، كه نشان از اتحاد، همدلي و انسجام مردم و مسئولين دارد، شركت نموده و با امام(ره)مقام معظم رهبري و شهداء ميثاقي دوباره بندد و حافظ امنيت، اقتدار و استقلال كشور خود، در برابر نقشه‌هاي شوم دشمنان باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha