یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024

آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی با اشاره به چاپ مجدد کاریکاتورهای اهانت‌آمیز نسبت به ساحت پیامبر اسلام از سوی مطبوعات دانمارک گفت: صریحا می‌گویند که این کار به خاطر آزادی بیان انجام می‌دهند در حالی که آزادی بیان به معنای فحاشی و اهانت به مقدسات یک میلیارد و 400 میلیون مسلمان نیست.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له در دیدار شماری از دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب تصریح کردند: غرب در انواع مفاسد فرو رفته است و در بیان شعارهای پر طمطراق مانند آزادی بیان و حقوق بشر دورغ می‌گوید.

ایشان افزودند: اینها از یک طرف می‌گویند که برای مبارزه با تروریست به عراق آمده‌ایم و از سوی دیگر خودشان در سوریه، عمادمغنیه را ترور می‌کنند.

آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت آشنایی جوانان و انس آنها با قرآن کریم خاطرنشان کردند: مطالعه و تدبر در قرآن و انس با این کتاب شریف موجب نورانیت در زندگی می‌شود.

ایشان با بیان اینکه راه مقابله با توطئه‌های دشمنان، انسجام اسلامی است گفتند: همه مذاهب اسلامی می‌توانند گرد قرآن جمع شوند و راهبردهای عالی اسلامی را براساس این معجزه ‌الهی تدوین نمایند.

این مرجع تقلید با اشاره به تأکیدات حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر آشنایی با قرآن و ضرروت توجه مسلمین به آن گفتند: به برکت نهضت این مرد الهی، اسلام در همه جا پخش شد و به وسیله انقلاب ایران به تمام دنیا صادر می‌شود.   


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha