چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024

حجت‌الاسلام ابوالقاسم احمدی‌نژاد، هدف از تأسیس سازمان آموزش نور را آموزش رایانه، زبان‌های انگلیسی و عربی به طلاب حوزه علمیه قم عنوان کرد و گفت: در سال 86، 4700 نفر از این کلاس‌ها را گذرانده‌اند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، وی استقبال طلاب از خدمات آموزشی این سازمان را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: پس از گذشت چند دوره از آموزش طلاب، ارائه این آموزش‌ها به خانواده‌هایشان نیز آغاز شد.

حجت‌الاسلام احمدی‌نژاد به روز بودن سازمان را یکی از ویژگی‌های عمده آن برشمرد و تصریح کرد: با توجه به تنوع و گستردگی علوم رایانه‌ای، این سازمان همزمان با پیشرفت رشته‌های این علم گام برداشته و به دلیل اینکه اولین آموزشگاه رایانه در استان قم به شمار می‌آید، فعالیت‌های آن استقبال چشمگیری را ازسوی مردم به دنبال داشته است.

وی در ادامه، ارائه خدمات آموزشی به سازمان‌ها و نهادهای دیگر را بخش دیگری از فعالیت‌های این سازمان برشمرد و افزود: در همین راستا برخی از نهادهای دولتی و غیر دولتی استان قم از جمله بانک مسکن ، مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب اسلامی، سازمان آب و ... برای آموزش کارمندان خود اقدام به عقد قراردادهایی در 31 رشته مختلف رایانه نموده‌اند.

مسئول سازمان آموزش کامپیوتر نور در پایان با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در استان‌های دیگر، ایجاد نمایندگی در تهران و مشهد را از جمله این اقدامات برشمرد و اظهار داشت: البته با پیگیری طلاب شهرستان‌های دیگر مانند کرمان، شهرکرد، قزوین، رشت و...، خدمات آموزشی سازمان در مدارس علمیه آن شهرها نیز عرضه شده است.

خاطرنشان می‌شود، سازمان آموزش کامپیوتر نور وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است و از سال 1368 تا کنون مشغول فعالیت می‌باشد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha