شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 228491
۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۲:۰۴

مدیر مرکز بین‌المللی تبلیغ گفت: بیش از 600 مبلغ از 40 کشور جهان در نشست توجیهی و آموزشی مبلغین غیر ایرانی که به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جامعه المصطفی‌العالمیه برگزار شد، شرکت کردند.

حجت‌الاسلام حمید محمدی، در حاشیه برگزاری این نشست در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه اظهار داشت: این مبلغین از کشورهایی چون هند، پاکستان، افغانستان، اندونزی، مالزی، تایلند، چین، قزاقستان، تاجیکستان، آذربایجان، ترکیه، غنا، نیجریه و سایر کشورها در این نشست توجیهی شرکت کرده اند.

مسئول مرکز بین المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تصریح کرد: این نشست برای تبیین مفاهیم دینی، ایجاد احساس تعلق معنوی و تعمیق بینش نسبت به مکتب اهل بیت (ع) و توسعه اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) در میان ملتهای جهان برگزار شده است.

حجت الاسلام حمید محمدی با شاره به اینکه این گونه نشست ها بیشتر از بیست سال است که برگزار می شود، یادآور شد: تداوم تربیت مبلغ و اعزام به صورت گسترده و تقویت غنای علمی از برنامه های آینده است.

وی افزود: ما تلاش می کنیم دایره فعالیت علمی خود را در ابعاد جغرافیایی گسترش دهیم و علاوه بر غنای محتوایی، گستره بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha