چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024

بیشتر برنامه‌های قرآنی مدرسه علمیه امام رضا (ع) قم از سوی طلاب حافظ و با همکاری واحد قرآن مدرسه برگزاری می‌شود و این طلاب روزانه هشت کلاس قرآن را به عنوان استاد اداره می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا (ع) با بیان این مطلب در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه افزود: این مدرسه، مخصوص طلاب حافظ قرآن می‌باشد و تعدادی از طلاب در برخی مراکز معتبر قرآنی به عنوان استاد به اهل قرآن خدمت می‌کنند.

وی استعداد‌سنجی و شناسایی طلاب توانمند از نظر علم و اخلاق را از برنامه‌های این مدرسه علمیه برشمرد و اظهار داشت: تعدادی از این طلاب در سال تحصیلی جاری به عنوان استاد آموزشی برای دروس صرف، نحو، عقاید و منطق مشغول به تدریس می‌باشند.

حجت‌الاسلام  سمیعیان ادامه داد: طبق نظرسنجی و ارزیابی به عمل آمده این افراد از امتیاز عالی برخوردار می‌باشند و این طرح در سال‌های بعدی با قوت بیشتری برگزار خواهد شد.

وی اعزام طلاب در قالب گروه‌های تبلیغی در دهه محرم را از دیگر برنامه‌های مدرسه علمیه امام رضا (ع) دانست و اظهار داشت و گفت: تعدادی از طلاب پایه ششم و تعدادی از طلاب سطح دو و فارغ‌التحصیل مدرسه در این راستا به امر تبلیغ در مناطق مورد نیاز پرداختند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha