سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

همایش« صدور انقلاب اسلامی در اندیشه امام خمینی» از سوی مجمع فرهنگی طلاب پاکستان در قم برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در این همایش رییس مجمع فرهنگی طلاب پاکستان با اشاره به جایگاه و نقش انقلاب اسلامی در بیداری ملل مسلمان گفت: انقلاب اسلامی ایران منحصر به جغرافیای ایران نیست، بلکه مقدمه برپایی انقلاب جهانی با عنصر اسلامی است.

حجت‌الاسلام غلام‌عباس رئیسی افزود: انقلاب اسلامی موجب احیاء فطرت انسانی و دینی در دنیای کنونی شده است و صدور انقلاب اسلامی نیز به این معناست که محتوای آن باید به سایر جهان صادر شود.

وی با بیان اینکه همه باید از ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی دفاع کنیم گفت: وظیفه شرعی و عقلی هر مسلمانی است که از انقلاب سلامی دفاع کند و تلاش نماید آن را به سرزمین‌های دیگر گسترش دهد.

سخنران همایش بهره‌مندی از مبادی فرهنگی، عقلی و برهان و استدلال را از شیوه‌های صدور انقلاب اسلامی برشمرد و خواستار توجه به معارف قرآنی در نشر ارزش‌‌های انقلاب شد.

وی با بیان اینکه امام راحل انقلاب را بر پایه‌ ارزش‌های متعالی دینی بنیان نهاده گفت: امام خمینی با انقلاب اسلامی، تمامی ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی را احیا کرده و در این حرکت، مخاطب ایشان تنها مردم ایران نبودند بلکه تمام جهانیان را مورد خطاب قرار دادند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha