شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024

طلاب مدرسه علمیه رضویه امروز در مراسمی از زحمات فرمانده انتظامی استان قم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تشکر کردند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در این مراسم یکی از اساتید مدرسه علمیه رضویه در سخنانی به بیان اهمیت حفظ ارزش‌ها در جامعه پرداخت و گفت: نیروی انتظامی از نعمت‌های الهی  استوار جمهوری اسلامی است و همه وظیفه داریم با حمایت و یادآوری نقاط ضعف، از آن پشتیبانی کنیم.

حجت‌الاسلام قدسی خواستار هماهنگی بیشتر سایر نهادها با نیروی انتظامی شد و افزود: همه اقشار جامعه باید با دفاع از عملکرد مثبت نیروی انتظامی، زمینه ارتقای اخلاق و معنویت را در جامعه فراهم کنند.

وی تصریح کرد: از نیروی انتظامی می‌خواهیم طرح ارتقای امنیت اجتماعی را قاطعانه ادامه دهد تا فضای معنوی شهر قم حفظ شده و توسعه یابد.

استاد مدرسه علمیه رضویه با اشاره به وضعیت اسف‌بار جامعه در زمان طاغوت یادآور شد: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی و تلاش‌های مخلصانه نیروی انتظامی، شاهد ترویج آموزه‌های اسلامی در جامعه هستیم.

وی با یادآوری رسالت سنگین حوزه‌های علمیه در قبال جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز که جایگاه حوزه و روحانیت در جامعه ارتقا یافته است همه وظیفه داریم برای حفظ نظام تلاش کرده و در سپاس‌گزاری از زحمات نیروهای مخلص غافل نباشیم.

حجت‌الاسلام قدسی اظهار داشت: قاطبه مردم به خصوص طلاب باید به وظیفه خود در جهت ترویج فضایل انسانی در جامعه عمل کرده و به نیروهای انتظامی کمک کنند.

در پایان این مراسم طوماری که به همت بسیج مدرسه رضویه در جهت حمایت از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به امضای طلاب مدارس مختلف رسیده بود به سردار مهدی توکلی اهدا شد.

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha