چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024

همایش بزرگداشت شهيد محراب آیت الله اشرفی اصفهانی 22مهر ماه در محل دانشکده علوم قرآنی باحضور علماء ،روحانیون ومسئولین استان کرمانشاه برگزار می شود

به گزارش سرویس استانهای مرکز خبر حوزه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت پنجمين شهيد محراب آيت الله اشرفی اصفهانی در كرمانشاه با صدور اطلاعیه ای ، ضمن تسليت شهادت اين عالم ربانی و مجاهد اعلام كرد: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت پنجمين شهيد محراب آيت الله اشرفی اصفهانی همزمان با فرا رسيدن سالروز شهادت ايشان 22مهرماه در محل دانشكده علوم قرآنی كرمانشاه برگزار می شود.

در اين اطلاعيه آمده است: شهيد محراب آيت الله اشرفی اصفهانی 80 سال عمر بابركت و با افتخار خود را صرف خدمت به اسلام و قرآن و نشر معارف اهل‌بیت (ع) كرد و در سنگر نماز جمعه و در محراب مسجد جامع كرمانشاه به دست منافقين كور دل به درجه رفيع شهادت نائل شد.

طومار زندگی آن عالم بزرگوار با شهادتش نه تنها بسته نشد بلكه نامش در صحنه گيتی مانند خورشيدی درخشان برای هميشه جاودانه خواهد ماند .

در ادامه اين اطلاعيه ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهيد والامقام از عموم مردم شهيد پرور استان كرمانشاه، خانواده معظم شهدا، طلاب و روحانيون، فرهنگيان، دانشجويان، بازاريان و آحاد مختلف جامعه دعوت شده تا با حضور در مراسم بزرگداشت اين مجاهد شهيد ارادت و وفاداری خود را به مقام شهيد و شهادت يك بار ديگر ثابت كنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha