سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024

حضرت آیت‌الله نوری همدانی گفتند: روز 13 آبان، شهامت، شهادت، آزادی خواهی و روحیه انقلابی جوانان ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم له امروز در دیدار جمعی از دانشجویان با اشاره روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفتند: 13 آبان، روز آزادی خواهی ، استکبارستیزی و استقلال پذیری ملتی می باشد که مدتها زیر سلطه بوده است.

ایشان خاطرنشان کردند: در 13 آبان 42، جوانان مسلمان و مؤمن در مقابل قانون کاپیتولاسیون قیام کردند؛ چرا که در این قانون هر تبعه آمریکایی در ایران جرمی مرتکب می‌شد، مصونیت قضایی داشت و ایران حق محاکمه آن را نداشت.

معظم‌له با ترسیم شاکله حکومت اسلامی ادامه دادند: در رأس حکومت اسلامی باید پیغمبر یا امام معصوم یا نائب ایشان باشد که این نائب امام باید فقیه، جهان شناس، با تقوا، مدیر و مدبر و شجاع بوده که امروز این امور در حضرت آیت الله العظمی خامنه ای جمع است.

این مرجع تقلید کشورهای غربی به خصوص آمریکا را بقایای استکبار دانستند و گفتند: غرب پرونده سیاه و ننگینی در استکبار و استبداد دارد.

استاد خارج فقه حوزه، افزودند: جوانان باید با بصیرت و آگاهی در مقابل نقشه دشمنان بایستند چون این انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت مهدی‌(عج) است.

ایشان هوشیاری جوانان در مقابل جنگ نرم دشمن را یادآور شدند و گفتند: در سال همت مضاعف و کار مضاعف باید هر روز بیشتر از روز قبل هوشیار و بیدار تر باشیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha