پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

طلاب کرمانشاهی در قالب کاروان های اعزامی به مرقد مطهر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق می کنند

رییس سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه در گفتگو با سرویس استان های مرکز خبر حوزه با اعلام این خبر، برنامه‌های حوزه علمیه کرمانشاه سالگرد ارتحال را تشریح کرد و گفت: ضمن حضور در مراسم بیست و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در جوار مرقد مطهر ایشان، طلاب و روحانیون به نقش تبلیغی خود در کاروان ها خواهند پرداخت.

حجت الاسلام مفیدی افزود: به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) مراسم گرامیداشتی با حضور اساتید روحانی و بسیجیان در پایگاه های استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: طلاب استان همراه با طلبه های سراسر کشور امروز بعد از ظهر در حرم مطهر حضرت امام تجدید میثاق خواهند کرد و سپس در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران حمایت خود را از مردم منطقه و همچنین موج اسلام خواهی اعلام خواهند داشت.

رییس سازمان بسیج طلاب کرمانشاه با بیان اینکه یکی از راههای آشنایی جوانان و شناخت بیشتر آنها با سیره حضرت امام (ره) اعزام آنان به صورت همین کاروانها، اظهار داشت: حضرت امام(ره) مصداق بارز اجرای اسلام ناب محمدی بود که در ایران و با انقلاب شکوهمند اسلامی تجلی پیدا کرد و به فرمایش مقام معظم رهبری کمک به استمرار حرکت بالنده انقلاب اسلامی به سمت آرمانها، بستگی به شناخت درست حضرت امام و خط ایشان دارد که تاثیری مثبت و ماندگار در ذهن ها و افکار دارد.

حجت الاسلام مفید در ادامه گفت: استقبال جوانان برای اعزام به مرقد مطهر حضرت امام کم نظیر است بطوری که امکانات و شرایط لازم برای اعزام همه آنها فراهم نیست.

وی در پایان گفت: همه کاروانهای اعزام شده از استان با هماهنگی دبیرخانه اعزام کاروانها در مساجد و حسینیه ها اسکان داده می شوند و امکانات رفاهی لازم در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha