شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 251861
۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷

طلاب پایه های اول و دوم مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشان به اردوی تابستانی می روند.

حجت الاسلام حسن شریف، مدیر این مدرسه در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: این دسته از طلاب که حدود 25 نفر می باشند بر اساس هماهنگی به عمل آمده از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه کاشان به روستای خوش آب و هوای سادیان از توابع کاشان اعزام می شوند.

وی همچنین در خصوص فعالیت های پژوهشی طلاب این مدرسه در ایام فراغت تابستان گفت: طلاب پایه های پایین بر مبنای مطالعه آزاد با مطالعه کتاب منیة المرید به انجام کار پژوهشی می پردازند، ضمن آن که پایه های هفتم به بعد نیز فعالیت پژوهشی خود را بر پایه کتاب شریف بحارالانوار انجام می دهند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشان در ادامه با اشاره به این که فضای پژوهشی مناسبی در این مدرسه حاکم است، خاطر نشان کرد: طلاب مدرسه در المپیاد علمی که چندی پیش از سوی حوزه علمیه کاشان برگزار شد، درخشیدند و حایز رتبه های خوبی شدند.

وی یادآور شد: معاونت پژوهش در این مدرسه نوپاست و در این راستا تجهیز هر چه بیشتر مدرسه را جهت فعالیت های علمی و پژوهشی در دست انجام داریم.

حجت الاسلام شریف، همچنین با اشاره به این که سال آینده 25 نفر در مقطع تحصیلی دیپلم جذب این مدرسه می شوند، گفت: ارتقای علمی و پژوهشی و نیز فراهم کردن بستر های رشد اخلاقی در میان طلاب ، مهم ترین محورهای فعالیت ما در مدرسه را برای سال تحصیلی آینده تشکیل می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha