دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ |۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 10, 2024

معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های فراهم سازی امکان پیگیری امور مسکن توسط طلاب از طریق شهر مجازی خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام حسین جعفریانی با اعلام این خبر، گفت: از ابتدای آبان ماه تمام فعالیت‌های مسکن از طریق شهر مجازی انجام خواهد گرفت تا دیگر نیاز به مراجعه حضوری طلاب به مراکز نباشد و آنان با ورود به سایت مرکز خدمات حوزه به نشانی http://www.csis.ir امور مربوط به مسکن خود را پیگیری نمایند.

وی افزود: امسال در بحث مسکن، با توجه به سیاست‌های کلی مرکز و ابلاغیه‌های دفتر مقام معظم رهبری، فقط ساخت و ساز را در دستور کار نداریم، بلکه راه‌های مختف دیگری را پیگیری می‌کنیم.

حجت الاسلام جعفریانی ادامه داد: در این راستا نشست یک روزه‌ای با حضور برخی از روحانیونی که در زمینه مسکن صاحب نظر هستند ‌و همچنین مهندسین برتر مسکن در کشور به منظور بررسی سند راهبردی مسکن و آیین‌نامه‌های مربوطه، برگزار شد.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح علاوه بر ساخت و ساز، مشاوره فنی را هم مد نظر قرار دادیم، ‌تا طلابی که می‌خواهند مسکن بسازند بتوانند با دریافت مشاوره‌های لازم، ‌نسبت به ساخت و سازهای اصولی اقدام نمایند.

معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌ها‌ی علمیه، خاطرنشان کرد: ‌علاوه بر این در زمنیه ساخت و ساز، بکارگیری پیمانکار و ... می‌توانیم به طلاب کمک کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزه، وی یادآور شد: هزینه‌های مالی ‌مسکن تا سال 1389 جزء تکالیف اصلی مرکز خدمات نبود، تا این که سال گذشته هیئت مدیره مرکز از دفتر مقام معظم رهبری کسب تکلیف کرده و اعلام نمودند که بحث مسکن نیز همانند سایر خدماتی که مرکز ارائه می‌دهد باید ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha