جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 270230
۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۳

اداره اعزام مبلغ اداره تبليغات اسلامي ساري از اعزام 180روحاني و مبلغ در ماه محرم از سوي اين اداره خبر داد.

به گزارش سرویس استان های مرکز خبر حوزه، به مناسبت ماه محرم و صفر، برنامه های مختلفی از سوی نهادهای مرتبط تبلیغی از جمله اداره کل تبلیغات، دفتر تبلیغات و ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان ها در بخش تبلیغ صورت می گیرد.

در همین راستا، اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران به صورت تفکیکی، برنامه های مختلفی را برای اعزام مبلغان به شهرها و مناطق روستایی استان در نظر گرفته است.

مسئول اعزام مبلغ اداره تبليغات اسلامي ساري در این رابطه، گفت: با هدف تبليغ و تببين سيره اهلبيت و زندگاني حضرت اباعبدالله الحسين (ع)، تعداد 180روحاني و مبلغ در سطح شهرستان ساري جهت تبليغ اعزام شدند و این برنامه به طور کلی در فصل تبلیغی محرم و صفر به شکل مستمر ادامه دارد.

حجت الاسلام نبي الله يوسفي در ادامه به رسالتهاي روحانيون و مبلغين اعزامي اشاره کرد و افزود: بيان سيره اخلاقي امام حسين (ع) و يارانش، بيان اهميت امر به معروف و نهي از منکر، بيان اهيمت اقامه نماز، بيان ولايت پذيري اصحاب و ياران امام حسين(ع) از مهمترين محورهاي سخنراني روحانيون اعزامي است.

شايان ذکر است: علاوه بر روحانيون اعزامي از سوي اداره تبليغات اسلامي ساري ،بيش از 150روحاني خود اعزام نيز جهت تبليغ ماه محرم به شهروروستا اعزام شدند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha