جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

مدير مركز فرهنگي تبليغي آينده سازان از راه اندازی طرح پاسخگویی تلفنی «همراز» به سئوالات دانش آموزان خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه حجت الاسلام نوری در كارگاه آموزشي-توجيهي معرفي ظرفيت‌ها وتوانمندي‌هاي حوزه علميه از ايجاد سامانه تلفني همراز خبر داد و گفت: سوالاتي كه دانش آموزان دارند ولي كسي پاسخگو نيست توسط سامانه همراز پاسخ داده مي شود.

وي افزود: اين سامانه مختص دانش آموزان است و براي رسيدن به پاسخ‌هاي خود مي توانند با شماره تلفن 711490 تماس بگيرند و شهرستان‌ها نيز مي توانند با پيش شماره 0251 از اين امكانات بهره ببرند.

مدير مركز فرهنگي تبليغي آينده سازان ادامه داد: در اين سامانه دانش آموز سوال را مطرح مي كند و كد رهگيري دريافت كرده و بعد از 24 ساعت با ارائه كد رهگيري پاسخ خودرا دريافت ميكند.

حجت الاسلام نوري افزود: در اين سامانه 500 سوال در روز و 40 پاسخگو به اين سوالات جواب مي دهند.

وي با بيان اينكه اين امكانات در اختيار استان‌ها نيز قرارمي گيرد عنوان كرد: اين امكان را داريم تا سامانه پاسخگويي استاني را نيز راه اندازي كنيم و به استان‌هايي كه طالب باشند خدماتي ارائه مي دهيم و هزينه سخت افزاري راه اندازي اين سامانه بر عهده خود استان‌ها است.

مدير مركز فرهنگي تبليغي آينده سازان ادامه داد: امكان اجراي اين طرح در سه تاپنج استان تا سال 91 وجود دارد.

حجت الاسلام نوري گفت: پيشخوان فرهنگي يكي ديگر از خدمات است كه به صورت فروشگاه طراحي شده و ليست‌هايي از كتاب‌هاي خوب با موضوعات مناسب وجوددارد وموزان قرار مي گيرد.

وي با بيان ديگر خدمات خاطرنشان كرد: راه اندازي باشگاه مطالعاتي از ديگر برنامه‌ها است كه در سه بخش نوروز، تابستان و ماه رمضان كتابهاي حرفه اي كه سير مطالعاتي آن طبق جنسيت و مناطق است ارائه داده مي شود.

مدير مركز فرهنگي تبليغي آينده سازان گفت: در حوزه اطلاع رساني هم فصلنامه تخصصي (كتابخوب را بايد خورد) به صورت الكترونيكي و مكتوب در نظر گرفته شده و براي زمستاناولين شماره به چاپ مي رسد.

وي تصريج كرد: خدمات تبليغي هم ارائه داده مي شود كه طرح تعالي، ضيافت و طرح حضور از جمله آنها هستند و در هر بخش خدمات متناسب با نيازاستان‌ها در اختيار قرار مي گيرد.

مدير مركز فرهنگي تبليغي آينده سازان در پايان اظهار داشت: محور بعدي آموزش در بحثمربيان پرورشي است كه خدماتي نيز در اين زمينه ارائه داده مي شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha