سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024

وزیر تعاون، کار، رفاه و تأمین اجتماعی اجتماعی گفت: روحانیون و مجموعه حوزه های علمیه متناسب با نیازهای روز حرکت کرده و در صدد پاسخ گویی شبهات و پرسش هایی هستند که امروز در جامعه ما مطرح است.

آقای عبدالرضا شیخ الاسلامی، وزیر تعاون، کار، رفاه و تأمین اجتماعی در حاشیه بازدید از بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در این نمایشگاه، فعالیت های بخش حوزوی نمایشگاه قرآن را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: اگر چه خیلی به تفصیل نتوانستم بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم را نگاه کنم تا در خصوص آن نظر دهم، اما معتقدم فعالیت های خوبی در زمینه قرآن در حوزه های علمیه در حال انجام است.

وی افزود: آن طور که می بینیم روحانیون و مجموعه حوزه های علمیه متناسب با نیازهای روز حرکت کرده و در صدد پاسخ گویی شبهات و پرسش هایی هستند که امروز در جامعه ما مطرح است.

وزیر تعاون، کار، رفاه و تأمین اجتماعی اضافه کرد: امروز شبهات زیادی در جامعه ما مطرح است که به خصوص از آن سوی مرزها به کشور ما سرازیر شده و اذهان مردم و به خصوص جوان ها را نشانه گرفته است و از این رو باید با حساسیت و درک درست، کارهای سازمان یافته و خوبی برای مقابله با آنها انجام گیرد که خوشبختانه حوزه های علمیه در این راستا گام های خوبی برداشته و برخواهند داشت.

وی یادآور شد: اگرچه بنده به تفصیل نتوانستم فعالیت های بخش حوزوی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را دیده و در جریان فعالیت های قرآنی حوزه قرار بگیرم، اما حال و هوا این طور نشان می دهد که امروز حوزه، دغدغه های نسل جوان را شناسایی کرده و درصدد رفع شبهات و چاره جویی برای آن ها برآمده است.

29/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha