چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024

آیت الله احمد بهشتی با تاکید بر لزوم گرامیداشت هر چه بهتر هفته دفاع مقدس، گفت: باید فرهنگ مقاومت و ایثار را به نسل جوان منتقل کنیم تا علاوه بر ناکارآمدی تحریم ها، هیچ قدرتی جرأت حمله به ایران را نداشته باشد.

عضو خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 8 سال دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت های 8 ساله رزمندگان و خاطرات و حماسه های ماندگار آنان است.

عضو خبرگان رهبری افزود:‌در سال های جنگ تحمیلی همه مردم و نیروها اعم از ارتش، سپاه و بسیج از جان و دل مایه گذاشتند و برای حفظ اسلام و قرآن ونظام ایثارگری کردند و این در حالی بود که ما با همه گونه فشار و محدودیت و تحریمی روبرو بودیم.

رییس دانشگاه قم ادامه داد: به لطف الهی و به برکت ایثار رزمندگان و همراهی و پشتیبانی مردم، ما در 8 سال دفاع مقدس سربلند بودیم و با مقاومت توانستیم بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شویم.

وی ابراز داشت: در جنگ تحمیلی توانستیم علاوه برحفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، با وجود همه تحریم ها و فشارها، پایداری و استقامت بالای خود را به جهانیان نشان دهیم.

آیت الله بهشتی خاطرنشان کرد: به راستی همیشه باید این روحیه مقاومت و ایثار را در بین مردم حفظ و آن را تقویت کرد تا دشمن فکر و خیال حمله و توطئه علیه این کشور و نظام اسلامی را نداشته باشد.

تاکید بر حفظ آمادگی مقابله با دشمنان

وی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری اخیرا طی سخنانی در جمع نظامیان فرمودند "باید قوای مسلح کشورمان به حدی تقویت شوند که کسی خیال حمله به ایران هم به سرش نزند"، مردم هم می بایست همیشه آماده مقابله با هر تهاجمی باشند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به گرامیداشت هر چه بهتر هفته دفاع مقدس، گفت: باید فرهنگ مقاومت و ایثار را به نسل جوان منتقل کنیم تا هیچ قدرتی جرأت حمله به ایران اسلامی را نداشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha