جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
کد خبر: 295767
۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۵

در جنگ امروز علیه سوریه، فقط بشار اسد هدف نیست، بلکه‌ هدف تضعیف اقتدار امت اسلام است، هدف آن ها خود مردم سوریه و وحدت آن‌هاست و ما درود های خود را به ارتش مصر و سوریه ابلاغ می کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران،  نماینده رییس پارلمان لبنان در اجلاس بین‌المللی دهه غدیر اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) غدیر را عملاً لمس کرده ایم، و تداوم دهنده آن در وجود مقام معظم رهبری متبلور شد و باید گفت: مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین ناشی از این حرکت مبارک است.

وی افزود: سخن از واژه های اصیل اسلامی می تواند به ما کمک کند که اگر ما از قدسی بودن قدس سخن می‌گوییم  همواره به آن اعتقاد داریم، ولی دشمنان ما همواره در خانه های تاریک خود در جهت توطئه جنگ نرم سایبری را علیه امت اسلام طراحی می‌کنند.

خلیل حمدان یادآور شد: هرروز شاهد تجاوز رژیم صهیونیستی به قدس هستیم و متاسفانه از طرفی شاهد عقب نشینی جهان عرب و جهان اسلام نسبت به این تجاوزات هستیم. آیا نشنیده اید که دشمنان ما می خواهند دیوار قدس را تا مکه ادامه دهند؟

وی تصریح کرد: هرروز شاهد انتشار صدها هزار سی دی هجمه فرهنگی هستیم که باید علیه آن اقدام کنیم، در زمان ابرهه وقتی خانه خدا مورد هجوم قرار گرفت‌ و نتوانستند از آن حمایت کنند؛ خداوند خود حمایت کرد،‌اما امروز می بینیم دشمن در میان ما رخنه کرده و خانه خدا را مورد حمله قرار می‌دهد.

نماینده رییس پارلمان لبنان در ادامه افزود: دشمنان با ایجاد فتنه و تفرقه می خواهند مبارزات مسلمانان را علیه حاکمیت استکبار محدود کرده و به داخل خود ملت‌های اسلامی بکشانند. بسیاری از رژیم ها از تحریم ایران منفعت می بینند، در جنگ امروز علیه سوریه، فقط بشار اسد هدف نیست، بلکه‌ هدف تضعیف اقتدار امت اسلام است، هدف آن ها خود مردم سوریه و وحدت آن‌هاست و ما درود های خود را به ارتش مصر و سوریه ابلاغ می کنیم.

وی در پایان پیشنهاد نمود: متولیان اجلاس بین‌المللی غدیر، کمیته های فنی و تخصصی برای ایجاد وحدت در جهان اسلام ایجاد کنند، با توجه به اینکه امام موسی صدر بدنبال عزت و کرامت مسلمانان و گفتگو بین ادیان بود،‌ توجه و اهتمام ویژه به ایشان در این اجلاس صورت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha