پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه بصیرت افزایی سیاسی در تمام مدارس علمیه این استان همزمان با دهه فجر خبرداد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه گفت : در راستای  افزایش بصیرت سیاسی طلاب استان کرمانشاه هفته آینده در تمامی مدارس شهرستانهای استان این کارگاه برگزار و همه طلاب در این کارگاهها شرکت خواهند نمود.

وی افزود: برای برگزاری بهتر این کلاسها از اساتید همچون حجت الاسلام مقدمی دعوت بعمل آمده  که این کلاسها هر روز در یکی از مدارس این استان‌ د‌‌ایر خواهد بود

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه  علمیه استان کرمانشاه در تبیین اهداف این دوره ها تصریح کرد: بصیرت و دانش سیاسی یکی از ارکان مهم برای همه خصوصا طلاب بوده و باید به آن توجه ویژه داشت  چراکه  باعث بینش سیاسی عمیق میشود.

حجت الاسلام محمدی فر گفت : بصیرت سیاسی، امر اساسی و رهایی بخش ملت ها و امت هاست؛ هر جامعه ای که از بصیرت سیاسی برخوردار نباشد در بحران ها، ناتوان و از شناخت موقعیت  عقب خواهد ماند و این برای طلاب که وظیفه سنگین و خطیر هدایت در جامعه را بر عهده دارند بسیار مهم است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های کرمانشاه در پایان خاطرنشان ساخت: معمولا انسان هايي که وارد عرصه هاي علمي و ديني مي شوند داراي زمينه هاي بصيرت بيشتري مي باشند و مي توانند اين زمينه ها را تقويت کرده و به مرحله اي برسند که فرد بصير ناميده شوند و طلاب نقش مهمی در این زمینه برای انتقال آن به مردم دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha