چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024

همایش کریمه اهل‌بیت (ع) با پیام حضرت آیت‌الله صافی در هرمزگان برگزار می‌شود.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان با اشاره به تلاش دشمن در دور کردن مردم دنیا و خصوصا مسلمانان از مبدا آسمانی والهی و دین مبین اسلام گفت: این همایش با هدف دفاع از دستورات دین مهربانی در برابر سیاهی فرهنگ لائیک غرب و هجوم به پایه‌های سست باورهای توهین‌آمیز ایده‌پردازان غربی به مقام دختر و زن توسط رویکرد زلال و محترم اسلام به دختران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والسلمین محمد مریدی رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان در گفت‌وگو با مسئول روابط عمومی این دفتر، با اشاره به برگزاری همایش کریمه اهل‌بیت(ع) در بندرعباس بیان کرد: همایش کریمه اهل‌بیت(ع) برای اولین بار و با همکاری دبيرخانه كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری بندرعباس، صدا و سيمای مركز خليج فارس، فرمانداری بندرعباس و دفتر نمايندگی ولی فقيه در امور اهل سنت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری همایش کریمه‌ اهل‌بیت(ع) گفت: بانو فاطمه معصومه(س) یکی از بهترین اسوه‌ها و الگوها برای دختران امروز جامعه اسلامی ما است و این همایش برای تعمیق بخشیدن به سطح شناخت جامعه و خصوصا جوانان نسبت به این بانوی بزرگوار اسلام است.

 رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان با اشاره به هجوم همه‌جانبه و مداوم دشمن در ترویج بی‌بند و باری و دور کردن نسل جوان از اصول انسانی، اخلاقی و معنوی خویش، تصریح کرد: بدیهی است که غرب این اقدامات را به شکل هدفمند و برنامه‌ریزی شده مدیریت می‌کند و این مسئله باید در تمام اقشار جامعه و خصوصا سازمان‌ها و ادارات زیربط عکس‌العملی روشنگرانه داشته باشد و در مقابل فرهنگ زشت و غلتی که استکبارجهانی به رگهای حیاتی بشر تزریق می‌کند غرب را هدف هجوم فرهنگ زیبا و الهی اسلام قرار دهد.

وی مردم هرمزگان را دوستدار اهل‌بیت و ولایت دانست و افزود: مردم هرمزگان از دیرباز قلبی مالامال از عشق و ارادت به خاندان امامت و ولایت داشته‌اند و در این راستا بانو فاطمه ‌معصمومه(س) از جایگاه خاصی در میان مردم بندرعباس برخوردار است.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان با اشاره به برنامه‌های ویژه همایش کریمه اهل‌بیت(س) گفت: این همایش با پیامی از مرجع‌ عالی‌قدر حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی آغاز شده و همچنین آیت‌الله‌ری‌شهری نماينده ولی فقيه و توليت آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسنی(ع) نیز به سخنرانی خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مریدی با اشاره به زمان و مکان برگزاری همایش کریمه اهل‌بیت(ع) گفت: این همایش چهارشنبه دوم اسفندماه ساعت 18و 30 دقیقه با حضور علاقه‌مندان به مکتب اهل‌بیت(ع) در سالن شرکت گاز بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های نماينده ولی فقيه و توليت آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسنی(ع) در استان هرمزگان تشریح کرد: بازدید از بقاع متبرکه و امامزادگان شهرهای بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و رودان از جمله برنامه‌های این دو بزرگوار طی سفرشان به هرمزگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha