پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

بصره همچنان محلی برای همزیستی مسالمت آمیز در عراق خواهد بود و نمی‌شود که به محلی برای انتقام جویی تبدیل شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید عمار الحکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در دیدار با دکتر عبدالکریم الخزرجی رییس اوقاف اهل سنت جنوب و تعدادی از ائمه جماعت مساجد بصره در مرکز سازمان اوقاف بصره ابراز داشت: بصره نباید محل انتقام جویی باشد بلکه متعلق به تمام مردم عراق است.

وی تاکید کرد: بصره همچنان محلی برای همزیستی مسالمت آمیز در عراق خواهد بود و نمی‌شود که به محلی برای انتقام جویی تبدیل شود. بصره همچنان متعلق به همه خواهد بود و همه در این شهر محترم و عزیز هستند و با توجه به اینکه همه مردم عراق در هرجای این کشور در معرض تهدید دشمنان هستند باید صفوف داخلی خود را با وحدت و همبستگی تقویت کنیم.

سیدعمار حکیم افزود: من همواره با تمام طوایف بصره دیدار دارم که این دیدارها همچنان ادامه دارد و این دیدارها در این شرایط بیش از پیش لازم است تا این پیام را به دشمنان عراق بدهیم که توطئه های شما فقط موجب افزایش وحدت ما بری آبادانی میهن شده است.

وی همچنین از مواضع مسئولان محلی بصره برای حل مشکلات امنیتی تقدیر کرد و خواستار حمایت از مسئولان شد و گفت: حل مشکلات امنیتی نیاز به مشارکت همگانی و آشنایی با دین اسلام و تفسیر صحیح آیاتی از قرآن دارد که مورد سوء فهم و برداشت تروریست ها قرار گرفته است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha