چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
کد خبر: 320937
۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴

مسئول مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان نطنز از تحصیل بیش از 70 طلبه در سطح یک و دو در این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری حوزه با اشاره به فعالیتهای مدرسه علمیه الزهرا (س)شهرستان نطنز اظهارداشت: این مدرسه علمیه که مخصوص بانوان طلبه است از سال 76 راه اندازی  و مشغول تربیت طلاب علوم دینی شده است.

وی افزود: از زمان آغاز فعالیت این مدرسه علمیه تا کنون، بیش از 11 دوره پذیرش و تعداد زیادی هم فارغ التحصل شده اند .

به گفته مسئول مدرسه علمیه الزهرا (س)شهرستان نطنز، تاکنون 100 طلبه خواهر از این مرکز دینی و علمی فارغ التحصیل شده اند که اکثرا آنها در ادارات و نهادهای مختلف این شهرستان مشغول فعالیت گردیده اند.

وی ادامه داد: فارغ التحصیلان این مرکز علاوه بر حضور در ادارات و نهادها، در عرصه های آموزشی چون دانشگاهها نیز حضور فعال دارند ؛ دارالقرآن ها و مهدهای کودک نیز با توجه به اهمیتی که در تربیت کودکان دارد از جمله مراکزی است که بانوان طلبه این مدرسه در آنجا حضور فعال دارند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که در این مدرسه، دو مقطع تحصیلی سطح یک و دو تدریس می‌گردد اذعان داشت: امر مهم تدریس علوم دینی نیز توسط اساتید مجرب و توانمند کشوری در این مدرسه انجام می‌پذیرد.

امام جمعه شهرستان چادگان اصفهان در بخش پایانی سخنان خود، خاطرنشان ساخت: هم اکنون نیز بیش از 70 طلبه خواهر در مدرسه علمیه الزهرا(س) نطنز مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha