جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 321145
۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸

همایش تبلیغ جهادی با حضور ، امام جمعه ایلام، روحانیون و طلاب ایلامی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی اصغر ایزدی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام حجت الله شریفی راد، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره  حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی اصغر ایزدی، گفت: شخصیت فداکار، ارزشمند و ایثارگری حجت الا سلام حاج علی اصغر ایزدی در استان ایلام، نمونه بارزی در این زمینه بوده که بیش از 20 سال به صورت مستمر و جهادگونه، مشغول تبلیغ معارف و احکام در استان بوده است.

حجت الاسلام شریفی راد، یادآور شد: این شخصیت روحانی و بزرگ، علاوه بر آموزش ها و برنامه تبلیغی، در زمینه ساخته مساجد و خانه های عالم دستگیری از نیازمندان و مستمندان، رفع نیازمندی های عمرانی مناطق محروم استان منشا خدمات فراوانی بوده است.

گفتنی است، این مراسم به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره حاج شیخ علی اصغر ایزدی از روحانیون مبلغ مستقر در استان ایلام که 3 دهه از عمر خود را در ایلام صرف تبلیغ احکام و شعائر اسلامی نمود.

در این همایش مستند تلویزیونی مبلغ جهادگر به کاری از دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به نمایش درآمد.

 حجت الاسلام  والمسلمین سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم، هم  در ادامه این مراسم طی سخنانی، اظهار داشت: در کشور ظرفیت های تبلیغی فراوانی وجود دارد که باید آنها را به فعلیت رساند.

وی، گره گشایی از امور مردم و مومنین را یکی از مصادیق خدمت برشمرد و گفت: در روایت آمده است که کسانی که به دنبال حوائج مردم هستند، در روز قیامت ایمن بوده و در مکان امن الهی قرار می گیرند.

حجت الاسلام  والمسلمین روستا آزاد، خاطرنشان ساخت: افرادی مانند مرحوم ایزدی با بهره گرفتن از شیرینی لذتی که از خدمت به مردم چشیده اند و با بهره گیری از فرهنگ ناب اسلامی، همواره منشا خدمات ارزنده ای در جامعه بوده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha