یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024

این عید، عید فداکاری در راه حیات و پایندگی امت اسلامی در دل و جان مسلمانان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جبهه العمل الاسلامی لبنان در بیانیه‌ای ابراز داشت: عید سعید قربان را به مردم لبنان و مسلمانان سراسر جهان تبریک می‌گوییم. این عید، عید فداکاری است در راه این که امت اسلامی در دل و جان عرب‌ها و مسلمانان زنده و پاینده بماند، تا اینکه امید به پیروزی و آزادی و بازگشت به سرزمین و تعیین سرنوشت خویش در دل های ما و مردان، کودکان و مادران فلسطینی در داخل و خارج این کشور زنده بماند، تا اینکه حق به اهل خویش بازگردد؛ چرا که حقی که مطالبه شود از بین نمی‌رود.

این جبهه از خداوند متعال خواسته طاعات، عبادات، دعا و زاری حاجیان خانه خدا را بپذیرد و خون و جان مسلمانان را که این روزها بر زمین جاری شده حفظ کند، خون‌هایی که در غیر محل خود ریخته می‌شود؛ چرا که خواست خداوند این است که این خون‌ها در مبارزه با یهود و صهیونیست‌های غاصب و مبارزه با دشمنان خدا و دین و انسانیت ریخته شود.

این جبهه از علما، حاکمان، پادشاهان عرب و نظام های عربی حاکم خواسته‌اند که در معانی و درس های عید قربان تدبر کرده و از آن درس بگیرند، تا بار دیگر گرد ریسمان الاهی متحد شویم و عزت و سربلندی به امت اسلام بازگردد.

جبهه عمل اسلامی، در این بیانیه گروه 14 مارس را مسؤول تعطیلی مؤسسات کشور و عدم تشکیل دولت دانسته؛ چرا که این گروه همچنان بر روش غیر مسئولانه و ضد میهنی خود پافشاری کرده ضمن عدم پذیرش مشارکت نیروهای مقاومت در دولت، شرط های غیر قابل قبولی نیز تعیین می‌کند و علاوه بر همه اینها، مثلث دفاع استراتژیک لبنان یعنی ارتش، ملت و مقاومت را نیز نمی‌پذیرند در حالی که این مثلث عامل اصلی بقای لبنان و ایستادگی آن در برابر دشمن صهیونیستی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha