شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
کد خبر: 328193
۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱
خبر گزاری حوزه

جشنواره شانزدهم بین‌المللی پژوهشی شیخ طوسی(ره) با تجلیل از برترین‌های این دوره با حضور آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی، به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام خالق‌پور، دبیر علمی جشنواره شانزدهم بین‌المللی پژوهشی شیخ طوسی(ره)، امروز در اختتامیه این جشنواره، در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم، گفت: در جشنواره شانزدهم بیش از 560 اثر از 358 محقق ارائه شده بود.

وی با بیان این‌که آثار علمی خوبی در این دوره ارائه شد، تصریح کرد: بیشترین مقالات، آثار تولیدی طلاب و فضلای جامعةالمصطفی(ص) در مقاطع سطح 1 و 2 و3 و دکتری بوده است.

جشنواره شانزدهم بین‌المللی پژوهشی شیخ طوسی(ره) ادامه داد: طلاب 29 ملیت با شانزده زبان در این جشنواره شرکت داشتند و 160 استاد مجموع 506 اثر را مورد بررسی قرار دادند.

حجت‌الاسلام خالق‌پور خاطرنشان کرد: در این دوره از صاحبان 46 اثر تجلیل شد که از این میان 17 اثر رتبه برتر و 26 اثر نیز نیز شایسته تقدیر شناخته شدند و با اهداء جوایز و لوح تقدیر از آنان تجلیل شد.

برپایه این گزارش، در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره شیخ طوسی(ره)، نمایشگاهی از آثار ارائه شده به جشنواره بر پا شده بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha