پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت‌‌الاسلام قاسمی نورآبادی

سرپرست بنیاد ترویج فرهنگ اسلامی از اجرای طرح ارائه آموزش مجازی معارف دینی و آموزه های اهل بیت(ع) تحت عنوان "دین آموز" خبر داد.

حجت الاسلام احسان قاسمی نورآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به تاریخچه تاسیس بنیاد ترویج فرهنگ اسلامی، گفت: این بنیاد توسط جمعی ازطلاب حوزه علمیه قم و با مجوز نظر وزارت کشور و همکاری معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه، با هدف اجرای برنامه های تبلیغی و آموزشی تشکیل شده است و تلاش دارد به عرصه هایی ورود یابد که نهادهای دیگر کمتر توجه کرده اند.

مدیر تبلیغ و امور مبلغان بنیاد ترویج فرهنگ اسلامی، فضای مجازی را عرصه مهمی برای ترویج معارف اسلامی دانسته و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در این عرصه تلاش زیادی کرده اند تا بنیان های فکری و عقیدتی جوانان و مردم را از بین ببرند.

وی با تاکید بر این که مبارزه با فعالیت های خصمانه دشمن نیازمند تلاش شبانه روزی طلاب و مبلغین است، یادآور شد: علی رغم حضور بی امان دشمن در فضای مجازی، می توان از این عرصه برای تبلیغ معارف اسلامی، بیشترین استفاده را کرد.

سرپرست بنیاد ترویج فرهنگ اسلامی با اشاره به راه اندازی آموزش مجازی معارف دینی و آموزه های اهل بیت(ع) تحت عنوان "دین آموز"، ادامه داد: در قالب آموزش های مجازی" دین آموز" که به صورت یک دانشگاه مجازی شروع به کار کرده است، دوره های کوتاه مدت برای سه گروه مخاطب شامل عموم مردم، طلاب و مبلغین و فعالان فرهنگی برگزار خواهد شد و پس از پایان دوره، بصورت مجازی در آزمون شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام قاسمی نورآبادی، اجرای طرح حمایت از تشکل های تبلیغی و جهادی را یکی دیگر از برنامه های بنیاد ترویج فرهنگ اسلامی اعلام کرد و گفت: در قالب این طرح، به منظور معرفی فعالیت ها و دستاوردهای گروه های تبلیغی، بنیاد اقدام به راه اندازی سامانه پیامکی با تخفیف 60 درصدی برای تشکل های فرهنگی و تبلیغی کرده است.

وی در پایان از تمامی تشکل های فرهنگی مذهبی دعوت کرد تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی بنیاد ترویج فرهنگ اسلامی به نشانی اینترنتی www.payambarsms.ir از تسهیلات و خدمات این بنیاد بهره مند شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha