جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
کد خبر: 328593
۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
سبک زندگی

حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گزیده ای از نکته های تفسیری آیت الله العظمی مکارم شیرازی را برای کارکنان این سازمان آموزش می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار حوزه در خرم آباد، با اعلام این که پنج شنبه هر هفته گزیده ای از نکته های تفسیری آیت الله العظمی مکارم شیرازی، از مراجع تقلید، برای کارکنان این سازمان آموزش داده می شود، گفت :به همین منظور تعدادی از این نکته ها نیز در قالب سی دی در اختیار کارکنان این نهاد قرار گرفته و سایر مطالب نیز از طریق دوره ای و تدریس به کارکنان آموزش داده می شود.

حجت الاسلام سید عیسی موسوی، با بیان اینکه هدف از این دوره ی آموزشی ، بینش زندگی براساس سبک قرآنی است، تصریح کرد :امیدواریم کارکنان با فراگیری این نکته های تفسیری قرآن کریم بتوانند در زندگی شخصی و کاری خود، آنها را بکار گرفته و شاهد سبک اسلامی قرآنی در ادارات باشیم .

وی همچنین، برگزاری جلسات زکات برای کشاورزی ، کارگاه‌های امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف را نیز از دیگر برنامه های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برشمرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha