سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
کد خبر: 328906
۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱
حجت‌الاسلام روستا آزاد

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از اعزام حدود 2 هزار مبلغ در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به اقصی نقاط کشور خبر داد.

حجت الاسلام سعید روستا آزاد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به جایگاه حضرت زهرا(س)، ابراز داشت: فاطمه الزهرا(س) نه تنها الگوی بسیار خوبی برای زنان، بلکه برای کل بشریت است.

 وی به نقش بانوان در ترویج سبک زندگی فاطمی اشاره کرد و ادامه داد: بانوان باید سیره و منش صدیقه طاهره(س) را در همه زمینه ها  از جمله تربیت فرزند، همسرداری و ... الگوی خود قرار دهند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی همچین بر ضرورت بزرگداشت ایام فاطمیه تاکید کرد و گفت: مردم مومن و متدین همواره نشان داده اند حرمت ایام عزا و سوگواری اهل بیت(ع) را حفظ می کنند و امسال نیز که ایام شهادت حضرت زهرا(س) با نوروز تلاقی پیدا کرده، آحاد جامعه به این مسئله توجه جدی خواهند داشت.

حجت الاسلام روستا آزاد با اشاره به برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی در ایام فاطمیه، افزود: این دفتر به عنوان یک نهاد تبلیغی موثر، برنامه های متنوعی را برای پاسداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) پیش بینی کرده است که یکی از مهم ترین آنها، اعزام مبلغ به اقصی نقاط کشور جهت تبیین سیره و بیان فضائل و سجایای اخلاقی آن حضرت می باشد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از اعزام حدود 2 هزار مبلغ به سراسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: مبلغین از فرصت ایام نوروز نهایت استفاده را خواهند برد و به تبیین معارف اسلامی و مکتب نورانی اهل بیت(ع) به خصوص فاطمه زهرا(س)خواهند پرداخت.

وی، اعزام طلاب پایه های4- 5 و 6 تحت عنوان "بشیران جوان"  را یکی از برنامه های کاربردی اعلام کرد و ابراز داشت: مبلغین جوان با حضور در میان دوستان، هم کلاسی ها و اقوام خود و تبلیغ چهره به چهره، به تشریح سبک زندگانی حضرت زهرا(س) وفضائل آن حضرت خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی همچنین با اشاره به نقش مهم رسانه ملی در این ایام، تاکید کرد: صدا و سیما باید بیش از پیش حرمت این ایام خاص را نگه دارد و با تولید و پخش برنامه های مفید و سازنده پیرامون شخصیت حضرت زهرا(س)، به رسالت خود بهتر عمل کند.

حجت الاسلام روستا آزاد در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم جامعه اسلامی بتوانند با الگو گیری از حضرات معصومین(ع) به سعادت دنیا و آخرت دست یابند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha