چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
حضرت ام البنین

نشست گفتمان حوزوی به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) به همت اداره تبلیغات اسلامی و معاونت تهذیب حوزه علمیه گرمسار در سالن اجتماعات این حوزه با حضور اساتید ،طلاب و روحانیون برگزار گردید.

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا امام جمعه شهرستان آرادان در این مراسم گفت: ما طلبه ها باید خدا را شکر کنیم که خدا ما را در راه بزرگان دین هدایت کرده است و باید بزرگترین قدردانی را ازوالدینمان داشته باشیم زیرا دامان پاک مادر و لقمه حلال پدر ما را به این مسیر رهنمون ساخته است.

وی، با اشاره به فعالان عرصه تبلیغات اسلامی گفت:ما امروز رسانه های مختلفی داریم که برای دین دارند تلاش می کنند ولی تفاوت کار آنها با ما طلبه ها این است که ما علاوه بر کار تبلیغی می خواهیم جامعه را نورانی کرده و ضمن نزدیک کردن قلب ها  به هم ، آنها رابه سوی خداوند رهنمون سازیم

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در ادامه با اشاره به وظایف طلاب گفت:وظیفه ما هم تبلیغ است و هم تهذیب نفس، همان کاری که بزرگان دین ما انجام می دادند.

امام جمعه شهرستان آرادان با اشاره به روایتی از امام رضا (ع) گفت:این که  امام رضا (ع) در روایتی برای عالمان و مبلغان دین دعا کرده و آنها را زنده کننده امر ائمه(ع) که همان دین خدا باشد،می داند، نشان دهنده اهمیت طلبگی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha