پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
یادواره

معاون امور طلاب حوزه کرمانشاه : شهدای روحانی کرمانشاه توسط مدیریت حوزه و همکاری سایر ارگانها بصورت دقیق مورد آمار و احصاء قرار خواهند گرفت .

حجت الاسلام حبیب باقری در گفتگو با خبرنگار حوزه در کرمانشاه اظهار داشت: طبق برنامه ریزیهای انجام گرفته مقرر شده که تمامی شهدای روحانی استان با تفحص و تحقیق کامل و دقیقتری توسط حوزه علمیه با همکاری بنیاد شهید و امورایثارگران و همچنین سپاه منطقه کرمانشاه مورد آمار و احصاء قرارگیرند .

وی افزود: همه شهدا خصوصا شهدای روحانی حق بزرگی بر گردن همه ما دارند ازاین رو همه ما موظف هستیم در صنف خود این عزیزان را بشناسیم تا بتوانیم بصورت درست و صحیح آنگونه که شایسته و بایسته این بزرگواران است جانفشانی انها را به مردم  به ویژه نسل جوان معرفی نماییم 

حجت الاسلام باقری بیان داشت: طبق برنامه های پیش بینی شده یادواره شهدای روحانی شرق استان شامل شهرستانهای هرسین ،کنگاور و صحنه در خردادماه امسال در حوزه علمیه شهرستان صحنه برگزار و در شهریور ماه نیز شاهد برپایی کنگره شهدای روحانی استان کرمانشاه در مرکز استان خواهیم بود.

معاون امور طلاب حوزه کرمانشاه با اشاره به برنامه های جانبی این یادواره گفت: محفل انس با قرآن کریم برای طلاب، برپایی نمایشگاه عکس وتجلیل از خانواده های شهدای روحانی را جمله برنامه های این یادواره است  .

حجت الاسلام باقری در پایان یادآورشد: ارتباط حوزه با خانواده محترم شهدای روحانی ارتباطی مستمر خواهد بود وسعی می شود با همکاری نهادهای مختلف تمام آثار نوشتاری ،عکس، فیلم و وصیت نامه این عزیزان جمع آوری شده و به نمایش گذاشته شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha